Zoek in 2567 bedrijven naar de opzegprocedure voor  abonnementen, lidmaatschappen, accounts, profielen & nieuwsbrieven.

KPN B.V.

Hoofdkantoor
Wilhelminakade 123
3072 AP
Rotterdam, Nederland
Telefoon
070-3434343
E-mail
-
toegevoegd: 2018-06-28 08:26:12 , gewijzigd: 2018-11-05 21:32:39

Bedrijfsinformatie KPN B.V.

KPN (voluit Koninklijke PTT Nederland N.V.) is leverancier van telecommunicatie- en ICT-diensten en biedt consumenten vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. Voor zakelijke klanten verzorgt KPN complete telecommunicatie- en ICT-oplossingen. KPN biedt wereldwijd wholesale-netwerkdiensten aan andere operators.

Laten opzeggen KPN

  • Kan i-Finish jou helpen met het opzeggen van on- en offline abonnementen, lidmaatschappen, accounts, profielen, klantenkaarten of nieuwsbrieven?
  • Wil je weten wat de mogelijkheden zijn van i-Finish om (eerst) belangrijke of dierbare informatie veilig te stellen?
  • Zijn er vragen over speciale procedures of zoek je (juridische) ondersteuning bij buitenlandse bedrijven?

Zelf opzeggen KPN B.V.

Voor het opzeggen van je KPN TV, Internet of Digitenne abonnement kun je contact opnemen via telefoonnummer 0800-0402. 
De klantenservice is bereikbaar van 08:00 tot 23:00 uur.
Je kunt ook via de website van de KPN je telefoonnummer achterlaten zodat zij je kunnen terugbellen.

Als je één of meer producten beëindigt, kun je je KPN Compleet voordelen verliezen.

  • Als je je TV, Internet en Bellen diensten beëindigt, wordt je data voor je Mobiele abonnement gehalveerd. Je gaat dan ook €5 meer betalen voor je Mobiele abonnement.
  • Als je je Mobiele dienst beëindigt verdwijnt je extra zender.

Online opzeggen

Je kunt ook online opzeggen. Na het invullen van het online formulier wordt je gebeld.
Bij het opzeggen via het online formulier duurt de verwerking langer.

Schriftelijk

Schriftelijk opzeggen kan door een brief te sturen naar onderstaand adres. Wij adviseren de brief aangetekend te versturen.

Het verwerken van een schriftelijke opzegging duurt minimaal 2 weken.

KPN Klantenservice
T.a.v. Opzeggen
Postbus 235
2400 AE Alphen aan den Rijn


Een schriftelijke opzegging moet minimaal de volgende gegevens bevatten:

  • Naam (van de abonnee)
  • Adres en woonplaats
  • Telefoonnummer (je mobiele nummer als je geen vast nummer hebt)
  • Geboortedatum
  • Contractnummer van het op te zeggen abonnement
  • Rekeningnummer waar het abonnement van wordt afgeschreven
  • Datum van opzegging (wensdatum, houd rekening met opzegtermijn)
  • Welke producten je op wilt zeggen
  • Reden van opzegging


Voor het opzeggen van de Mobiel abonnement kun je contact opnemen met telefoonnummer 1200.
Bel dan met het nummer dat bekend is bij de KPN. Je kunt dan sneller geholpen worden.
Je kunt ook via de website van de KPN je telefoonnummer achterlaten zodat zij je kunnen terugbellen.

Voor het opzeggen na een overlijden van het KPN abonnement moet je als bewijs een kopie uittreksel overlijdensakte opsturen.
(Een uittreksel overlijdensakte kun je opvragen bij de gemeente waar de overledene woonachtig was.)

De medewerkers van de Servicedesk Nabestaanden staan voor je klaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 08.00 tot 18.00 uur. Bel gratis het directe nummer van de Servicedesk Nabestaanden: 0800-0201555

Voor het schriftelijk opzeggen heeft de KPN de volgende gegevens nodig:

Naam contractant Straat Huisnummer Postcode Woonplaats
Welke producten je wilt opzeggen bij voorkeur met het op te zeggen telefoonnummer en klantnummer
Wensdatum van opzegging in de toekomst Gegevens contactpersoon voor eventuele vragen: Jouw naam en telefoonnummer(s) waarop je te bereiken bent.

Stuur vervolgens jouw verzoek naar:

KPN Servicedesk Nabestaanden
Antwoordnummer 682
9700 WB Groningen
(Een postzegel is niet nodig)

Het e-mailadres kun je na de opzegging nog 1 maand gebruiken.

Na de opzegging van TV, Internet & Digitenne wordt er een retourdoos naar het aansluitadres gestuurd, en stuur je deze apparatuur kosteloos naar KPN. Het mobiele toestel mag je houden.

Vanuit het buitenland is de Servicedesk Nabestaanden bereikbaar via +31612001200 (buitenland tarief).



Let op! Heb jij nog (bewaarde) WhatsApp-chats en ben je heel voorzichting dat er niets met je telefoon gebeurd? 

Maak een gratis WhappBook!

Met i-Finish kun jij na een overlijden alles vinden over het opzeggen van abonnementen, beëindigen van accounts, stopzetten van donaties tot het wijzigen van adressen. Wij hebben alles overzichtelijk voor je bij elkaar gezocht maar… Zie je er tegenop om zelf steeds weer hetzelfde, emotionele verhaal tegen grote en kleine (internationale) bedrijven te moeten vertellen, dit te e-mailen of per brief te laten weten?

i-Finish ziet in hoe lastig het is voor een nabestaande om in deze moeilijke tijd een digitale nalatenschap af te handelen. Wij nemen deze zorg graag uit handen. i-Finish helpt on- en offline abonnementen, lidmaatschappen, accounts, profielen, klantenkaarten en nieuwsbrieven van de overledene op een veilige manier op te zeggen zodat jij daar zo min mogelijk omkijken naar hebt.