Zoek in 2645 bedrijven naar de opzegprocedure voor  abonnementen, lidmaatschappen, accounts, profielen & nieuwsbrieven.

National Geographic Traveler - Hearst Magazines Netherlands B.V.

Hoofdkantoor
Singel 468
1017 AW
Amsterdam, Nederland
Telefoon
088-0245424
toegevoegd: 2019-03-11 22:08:11 , gewijzigd: 2019-03-11 22:32:34

Bedrijfsinformatie National Geographic Traveler - Hearst Magazines Netherlands B.V.

National Geographic Traveler inspireert aan de hand van persoonlijke reisverhalen, praktische reisinformatie en adembenemende fotografie om buiten de gebaande paden te reizen. Het tijdschrift verschijnt 4 keer per jaar.

Zelf opzeggen National Geographic Traveler - Hearst Magazines Netherlands B.V.

Voor het opzeggen van je National Geographic Traveler abonnement kun je contact opnemen met de klantenservice (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur). Je kunt mailen, bellen of schrijven. Binnen 14 dagen ontvang je een bevestiging van het opzeggen, hierin staat welke editie je als laatste ontvangt.

Nederland
National Geographic Traveler
Postbus 10985 
1001 EZ Amsterdam 
Telefoonnummer: 088-0245424
E-mail: klantenservice@natgeotraveler.nl

België
National Geographic Traveler
Postbus 63 
2650 Edegem 
Telefoonnummer: 078-480183 
E-mail: klantenservice@natgeotraveler.be

Het is i-Finish niet bekend of er voor het opzeggen van een National Geographic Traveler abonnement na een overlijden een andere procedure geldt.

Laten opzeggen National Geographic Traveler

  • Kan i-Finish jou helpen met het opzeggen van on- en offline abonnementen, lidmaatschappen, accounts, profielen, klantenkaarten of nieuwsbrieven?
  • Wil je weten wat de mogelijkheden zijn van i-Finish om (eerst) belangrijke of dierbare informatie veilig te stellen?
  • Zijn er vragen over speciale procedures of zoek je (juridische) ondersteuning bij buitenlandse bedrijven?

Met i-Finish kun jij na een overlijden alles vinden over het opzeggen van abonnementen, beëindigen van accounts, stopzetten van donaties tot het wijzigen van adressen. Wij hebben alles overzichtelijk voor je bij elkaar gezocht maar… Zie je er tegenop om zelf steeds weer hetzelfde, emotionele verhaal tegen grote en kleine (internationale) bedrijven te moeten vertellen, dit te e-mailen of per brief te laten weten?

i-Finish ziet in hoe lastig het is voor een nabestaande om in deze moeilijke tijd een digitale nalatenschap af te handelen. Wij nemen deze zorg graag uit handen. i-Finish helpt on- en offline abonnementen, lidmaatschappen, accounts, profielen, klantenkaarten en nieuwsbrieven van de overledene op een veilige manier op te zeggen zodat jij daar zo min mogelijk omkijken naar hebt.